Mijn stem spellen
Geef je voorkeur aan bij de 10 spellen hieronder door op de afbeelding van je favoriete spel te klikken
Speelgoed
No results found.
Spellen
No results found.
Monkey Palace – Dotted Games (Asmodee)
Monkey Palace – Dotted Games (Asmodee)
Leeftijd: 10+
Prijs: 39,99 €
Bouw groot en slim om indruk te maken op de aap! Help de aap bij het herbouwen van het ingestorte junglepaleis. Kies je strategie,
verhoog je baksteeninkomsten en scoor de meeste punten.
Samen bouwervaring opdoen in een competitief spel van lichte strategie. Wees creatief en slim bij het plaatsen van je LEGO
stenen! Een LEGO gezelschapsspel, een merk dat gekend staat om
zijn kwalitatieve bouwstenen. Bevordert het ruimtelijk inzicht.
Trip down memory – lane. Beleef je jeugdherinneringen opnieuw
met deze LEGO set.
– Een strategisch constructiespel in de LEGO wereld
– Een coole LEGO constructie op het einde van elk spel, die kan blijven staan tot aan het volgende spel
– Geen opruimdiscussies dus.
– Spelers : 2 – 4 spelers – Duur 30 – 60′
verhoog je baksteeninkomsten en scoor de meeste punten.
Samen bouwervaring opdoen in een competitief spel van lichte strategie. Wees creatief en slim bij het plaatsen van je LEGO
stenen! Een LEGO gezelschapsspel, een merk dat gekend staat om
zijn kwalitatieve bouwstenen. Bevordert het ruimtelijk inzicht.
Trip down memory – lane. Beleef je jeugdherinneringen opnieuw
met deze LEGO set.
– Een strategisch constructiespel in de LEGO wereld
– Een coole LEGO constructie op het einde van elk spel, die kan blijven staan tot aan het volgende spel
– Geen opruimdiscussies dus.
– Spelers : 2 – 4 spelers – Duur 30 – 60′
Hitster Bingo – Jumbo Group
Hitster Bingo – Jumbo Group
Leeftijd: 16+
Prijs: 34,99 €
Maak je klaar om de discobal te draaien en op de beats te dansen in Hitster Bingo! Draai aan de discobal om de categorie te onthullen, scan de kaart en laat de muziek spelen. Raad het decennium, identificeer zangers of bands, kies het exacte jaar of bepaal of het voor of na de jaren 2000 is. Maak als eerste een rij of kolom compleet met de vier verschillende categorieën om tot Hitster Bingo kampioen gekroond te worden!
Inhoud: 225 muziekkaarten, Disco Ball Timer met gekleurde lampjes, 6x Wipe-Off Borden en stiften om te markeren, gratis Hitster app.
USP: Duik in de tunes van verschillende tijdperken en stel je muzikale kennis op de proef!
225 grootste hits om door de tijd te reizen en je kennis op de proef te stellen.
Compatibel met alle Hitster-versies!
Geniet afzonderlijk van het spel of combineer het met andere Hitster-spellen.
De gratis app start automatisch met het afspelen van de nummers in ’s werelds meest gebruikte muziekstreamingdienst Spotify.
Voor de beste ervaring gebruik je Spotify Premium, maar je kunt ook met Spotify Free spelen.
Inhoud: 225 muziekkaarten, Disco Ball Timer met gekleurde lampjes, 6x Wipe-Off Borden en stiften om te markeren, gratis Hitster app.
USP: Duik in de tunes van verschillende tijdperken en stel je muzikale kennis op de proef!
225 grootste hits om door de tijd te reizen en je kennis op de proef te stellen.
Compatibel met alle Hitster-versies!
Geniet afzonderlijk van het spel of combineer het met andere Hitster-spellen.
De gratis app start automatisch met het afspelen van de nummers in ’s werelds meest gebruikte muziekstreamingdienst Spotify.
Voor de beste ervaring gebruik je Spotify Premium, maar je kunt ook met Spotify Free spelen.
5 Little Birds – Smart Toys & Games
5 Little Birds – Smart Toys & Games
Leeftijd: 5+
Prijs: 24,99 €
Deze vijf vogels kunnen allemaal de boom in! De uitdaging is om te bepalen, waar hun favoriete plekje is. Kan jij ze op de juiste plaats zetten of kan je er kop noch staart aan krijgen? Een houten logica-spel voor zowel kinderen als volwassen met 60 opdrachten van makkelijk tot razend moeilijk.
How to play
STAP 1: Verwijder alle vogels uit de boom en kies een opdracht. Opdrachten tonen hints over de juiste plaats en oriëntatie in de boom van elk van de 5 vogels.
STAP 2: Plaats alle vogels in de boom, zodat hun positie overeenkomt met de informatie in de hints.
STAP 3: Er is telkens maar één juiste oplossing.
Game Contents :
1 houten boom, 5 vogels met knijper, opdrachtenboekje met oplossingen.
How to play
STAP 1: Verwijder alle vogels uit de boom en kies een opdracht. Opdrachten tonen hints over de juiste plaats en oriëntatie in de boom van elk van de 5 vogels.
STAP 2: Plaats alle vogels in de boom, zodat hun positie overeenkomt met de informatie in de hints.
STAP 3: Er is telkens maar één juiste oplossing.
Game Contents :
1 houten boom, 5 vogels met knijper, opdrachtenboekje met oplossingen.
Break-Out – Smart Toys & Games
Break-Out – Smart Toys & Games
Leeftijd: 10+
Prijs: 24,99 €
Het doel van Break-out is om te ontsnappen uit de kerker langs de houten poort. Begeleid de held via een pad langs kisten, zuilen en kristallen en vind de weg naar de uitgang. Open de poort door de magische sleutel op te pikken, maar zorg ervoor dat je in de juiste positie aankomt! In sommige opdrachten moet je eerst op zoek naar het wapen om het monster te verslaan voordat je kunt ontsnappen.
Game rules
1) Kies een opdracht. Plaats de held rechtop op het bord, georiënteerd zoals aangegeven. Plaats alle obstakels en voorwerpen op het bord zoals getoond in de opdracht.
2) Rol de held van het ene vak naar het andere om de magische sleutel op te pikken en een weg naar de uitgang te vinden. In sommige opdrachten moet je ook het monster verjagen door het wapen op te pikken. (het monster en het wapen worden geïntroduceerd vanaf het JUNIOR niveau)
3) Er zijn specifieke regels omtrent de mogelijke bewegingen die de held kan maken doorheen de kerker.
Regels voor het bewegen van de held:
A. De held kan in 4 richtingen naar elk aangrenzend vak rollen. Hij kan niet rollen naar vakken die geblokkeerd zijn door kisten, zuilen of het monster. De held kan wel over de kristallen en de magische sleutel rollen, maar enkel met zijn onderzijde zolang deze leeg is (zodra de magische sleutel is opgepikt kan de held dus niet meer over de kristallen rollen).
B. Wanneer de held op zijn schild ligt (landend op een vak met het schild naar beneden), kan hij roteren en zijn oriëntatie aanpassen. Dit is mogelijk wanneer de held naast lege vakken ligt, of naast voorwerpen/obstakels zoals kristallen, zuilen, de magische sleutel en het wapen. Hij kan echter niet roteren op zijn schild wanneer hij rechtstreeks naast een kist of het monster ligt, aangezien deze obstakels de rotatie voorkomen.
C. De magische sleutel moet met de onderzijde van de held worden opgepikt, waar het magnetisch blijft hangen. Let op: nadat de sleutel is opgepikt, kan de held niet meer over kristallen bewegen.
Opmerking: in enkele MASTER en WIZARD opdrachten waarbij kristallen aanwezig zijn, zal het te vroeg of in de foute oriëntatie oppikken van de sleutel er voor zorgen dat je de held niet meer correct voor de poort kan plaatsen. Hierbij is planning dus essentieel!
D. In opdrachten met het monster moet de held eerst het wapen oppikken voordat hij via de poort kan ontsnappen (met de sleutel). Het wapen wordt opgepikt met de linkerkant van de held (tegenover het schild). Zodra de held het wapen heeft opgepikt, wordt het monster afgeschrikt en moet het van het spelbord verwijderd worden.
E. Om door de poort uit de kerker te ontsnappen, moet de held de sleutel opgepikt hebben en rechtop voor de poort, met zijn gezicht naar de poort gericht staan. Enkel in deze positie zal de poort openvallen, doordat de magische sleutel onderaan de gouden tegel induwt.
Plan je ontsnapping zorgvuldig! De deur zal niet openen als:
o De magische sleutel niet werd opgepikt
o De held niet rechtop voor de deur staat
o De held zijn gezicht niet naar de poort gericht is
4) Wanneer de held de poort opent is de opdracht opgelost. Eén van de kortste oplossingen wordt getoond aan het einde van het opdrachtenboekje. Er zijn meerdere oplossingen mogelijk, maar het minimum aantal benodigde stappen wordt aangegeven bij elke opdracht.
HINTS
De oriëntatie van de held is erg belangrijk. Denk tijdens de ontsnapping altijd na over de weg die de held zal moeten afleggen, de positie waarin hij aan de poort zal aankomen en plan je ontsnapping volgens deze stappen:
1. Het oppikken van het wapen
2. Het oppikken van de sleutel
3. In de juiste positie voor de deur belanden
Game rules
1) Kies een opdracht. Plaats de held rechtop op het bord, georiënteerd zoals aangegeven. Plaats alle obstakels en voorwerpen op het bord zoals getoond in de opdracht.
2) Rol de held van het ene vak naar het andere om de magische sleutel op te pikken en een weg naar de uitgang te vinden. In sommige opdrachten moet je ook het monster verjagen door het wapen op te pikken. (het monster en het wapen worden geïntroduceerd vanaf het JUNIOR niveau)
3) Er zijn specifieke regels omtrent de mogelijke bewegingen die de held kan maken doorheen de kerker.
Regels voor het bewegen van de held:
A. De held kan in 4 richtingen naar elk aangrenzend vak rollen. Hij kan niet rollen naar vakken die geblokkeerd zijn door kisten, zuilen of het monster. De held kan wel over de kristallen en de magische sleutel rollen, maar enkel met zijn onderzijde zolang deze leeg is (zodra de magische sleutel is opgepikt kan de held dus niet meer over de kristallen rollen).
B. Wanneer de held op zijn schild ligt (landend op een vak met het schild naar beneden), kan hij roteren en zijn oriëntatie aanpassen. Dit is mogelijk wanneer de held naast lege vakken ligt, of naast voorwerpen/obstakels zoals kristallen, zuilen, de magische sleutel en het wapen. Hij kan echter niet roteren op zijn schild wanneer hij rechtstreeks naast een kist of het monster ligt, aangezien deze obstakels de rotatie voorkomen.
C. De magische sleutel moet met de onderzijde van de held worden opgepikt, waar het magnetisch blijft hangen. Let op: nadat de sleutel is opgepikt, kan de held niet meer over kristallen bewegen.
Opmerking: in enkele MASTER en WIZARD opdrachten waarbij kristallen aanwezig zijn, zal het te vroeg of in de foute oriëntatie oppikken van de sleutel er voor zorgen dat je de held niet meer correct voor de poort kan plaatsen. Hierbij is planning dus essentieel!
D. In opdrachten met het monster moet de held eerst het wapen oppikken voordat hij via de poort kan ontsnappen (met de sleutel). Het wapen wordt opgepikt met de linkerkant van de held (tegenover het schild). Zodra de held het wapen heeft opgepikt, wordt het monster afgeschrikt en moet het van het spelbord verwijderd worden.
E. Om door de poort uit de kerker te ontsnappen, moet de held de sleutel opgepikt hebben en rechtop voor de poort, met zijn gezicht naar de poort gericht staan. Enkel in deze positie zal de poort openvallen, doordat de magische sleutel onderaan de gouden tegel induwt.
Plan je ontsnapping zorgvuldig! De deur zal niet openen als:
o De magische sleutel niet werd opgepikt
o De held niet rechtop voor de deur staat
o De held zijn gezicht niet naar de poort gericht is
4) Wanneer de held de poort opent is de opdracht opgelost. Eén van de kortste oplossingen wordt getoond aan het einde van het opdrachtenboekje. Er zijn meerdere oplossingen mogelijk, maar het minimum aantal benodigde stappen wordt aangegeven bij elke opdracht.
HINTS
De oriëntatie van de held is erg belangrijk. Denk tijdens de ontsnapping altijd na over de weg die de held zal moeten afleggen, de positie waarin hij aan de poort zal aankomen en plan je ontsnapping volgens deze stappen:
1. Het oppikken van het wapen
2. Het oppikken van de sleutel
3. In de juiste positie voor de deur belanden
Raptor Race – FlexiQ
Raptor Race – FlexiQ
Leeftijd: 6+
Prijs: 24,99 €
Raptor Race is een tactisch bordspel voor 2 tot 5 spelers vanaf 6 jaar waarin alles in een paar zetten kan veranderen.
Gebruik doordacht de dobbelstenen in de 2 ‘wilde’ spelniveaus en beweeg zo de juiste raptors stap voor stap vooruit. Probeer jouw Top 3 in de juiste posities te krijgen wanneer de eerste raptor over de finish gaat en scoor zo de meeste punten.
Let op de zetten van je tegenstanders, laat de T-Rex bepaalde raptors terugdringen en gebruik de boosters op het parcours tactisch om andere raptors sneller vooruit te bewegen.
Gebruik de pijlen-dobbelsteen om je aan de jungle aan te passen en raptors diagonaal te bewegen om zo de obstakels te vermijden.
Je hoeft zelfs niet als eerste te eindigen om deze race te winnen … je aanpassen daarentegen moet wel!
Dankzij de 5 levensechte raptor-figuurtjes en de 2 mooie spelborden waan je je echt in de prehistorie!
Gebruik doordacht de dobbelstenen in de 2 ‘wilde’ spelniveaus en beweeg zo de juiste raptors stap voor stap vooruit. Probeer jouw Top 3 in de juiste posities te krijgen wanneer de eerste raptor over de finish gaat en scoor zo de meeste punten.
Let op de zetten van je tegenstanders, laat de T-Rex bepaalde raptors terugdringen en gebruik de boosters op het parcours tactisch om andere raptors sneller vooruit te bewegen.
Gebruik de pijlen-dobbelsteen om je aan de jungle aan te passen en raptors diagonaal te bewegen om zo de obstakels te vermijden.
Je hoeft zelfs niet als eerste te eindigen om deze race te winnen … je aanpassen daarentegen moet wel!
Dankzij de 5 levensechte raptor-figuurtjes en de 2 mooie spelborden waan je je echt in de prehistorie!
Letterjacht – Megableu
Letterjacht – Megableu
Leeftijd: 6+
Prijs: 25,99 €
• Gelijke kansen voor spelers van verschillende leeftijden dankzij 3
aangepaste spelniveaus
• Officieel partnership met Van Dale Juniorwoordenboek en
Van Dale Basiswoordenboek
• Stimuleert taalontwikkeling en uitbreiding woordenschat
• Initieert strategisch denken
• Al meer dan 2 miljoen exemplaren verkocht in Frankrijk
• Kan ook gebruikt worden als ondersteunend lesmateriaal voor
scholen en leerkrachten
aangepaste spelniveaus
• Officieel partnership met Van Dale Juniorwoordenboek en
Van Dale Basiswoordenboek
• Stimuleert taalontwikkeling en uitbreiding woordenschat
• Initieert strategisch denken
• Al meer dan 2 miljoen exemplaren verkocht in Frankrijk
• Kan ook gebruikt worden als ondersteunend lesmateriaal voor
scholen en leerkrachten
Remember The Music – BOTI
Remember The Music – BOTI
Leeftijd: 14+
Prijs: 19,99 €
Test je muziekkennis en verover de hitlijsten met hét nieuwe gezelschapsspel voor de
muziekliefhebber: Remember The Music! Muziek verbindt ons en roept emoties en herinneringen bij ons op die we kunnen herbeleven wanneer we ‘’dat ene nummer’’ weer eens horen. Remember The Music laat je onbewust die gelukzalige gevoelens ervaren terwijl je speelt. Ontketen de kracht van muziek in een gezellige setting met familie en vrienden terwijl je aan de hand van trivia probeert te raden welke artiest er op de triviakaart staat. Met 350 all time favourite artiesten en nummers om te raden en af te spelen.
muziekliefhebber: Remember The Music! Muziek verbindt ons en roept emoties en herinneringen bij ons op die we kunnen herbeleven wanneer we ‘’dat ene nummer’’ weer eens horen. Remember The Music laat je onbewust die gelukzalige gevoelens ervaren terwijl je speelt. Ontketen de kracht van muziek in een gezellige setting met familie en vrienden terwijl je aan de hand van trivia probeert te raden welke artiest er op de triviakaart staat. Met 350 all time favourite artiesten en nummers om te raden en af te spelen.
KIDYWEATHER – Kidywolf
KIDYWEATHER – Kidywolf
Leeftijd: 4+
Prijs: 59,90 €
Een educatief weerstation om te leren hoe je je op basis van het weer moet kleden.
Indicaties op het scherm:
*Binnenshuis metingen: Luchtvochtigheid en luchtkwaliteit
*Buitenshuis meting: Luchtdruk
Buitensensor op AAA-batterij (niet inbegrepen) Oplaadbare batterij via USB-C – Draadloos – Autonomie van 3 weken – 5 plaatjes die elk de verschillende outfits aanbevelen afhankelijk van het weer – Recyclebaar plastic
Indicaties op het scherm:
*Binnenshuis metingen: Luchtvochtigheid en luchtkwaliteit
*Buitenshuis meting: Luchtdruk
Buitensensor op AAA-batterij (niet inbegrepen) Oplaadbare batterij via USB-C – Draadloos – Autonomie van 3 weken – 5 plaatjes die elk de verschillende outfits aanbevelen afhankelijk van het weer – Recyclebaar plastic
Tangram City – Huch (Geronimo Games)
Tangram City – Huch (Geronimo Games)
Leeftijd: 8 tot 99 jaar
Prijs: 24,99 €
Lang geleden, in een koninkrijk in het Verre Oosten, liet de koningin steden herbouwen. De harmonie tussen de natuur en de stad moet bewaard blijven. Kun jij je tegels zo plaatsen dat het gebied aan het einde gevuld is en de balans behouden blijft? Maar vergeet niet om tijdens het spel belangrijke beloningen te verzamelen!
Intuïtieve plaatsing van de tegels – Gemakkelijk scoren.
1 tot 4 personen – 30 minuten.
Intuïtieve plaatsing van de tegels – Gemakkelijk scoren.
1 tot 4 personen – 30 minuten.
Kids Express – Ludonaute (Asmodee)
Kids Express – Ludonaute (Asmodee)
Leeftijd: 5+
Prijs: 30 €
Bandieten hebben het goud van Mountain Valley gestolen!
Ze onstnappen met de trein naar de stad en hebben het goud verstopt in de bagage van de passagiers! Spring op je postkoets en help Sam om het goud terug te vinden!
Verzamel meer bagage dan de bandieten en win zo het spel!
Aan het einde van het spel is alle bagage in de postkoets van jou en de bagage in de trein, is van de bandieten. In Kids Express speel je om de beurt.
Als je aan de beurt bent, volg je de twee onderstaande stappen:
– Stap 1: jouw kindfiguurtje bewegen OF met Sam schieten.
– Stap 2: 1 bagagefiche nemen op de plaats waar jouw kindfiguurtje staat en het effect van deze fiche toepassen. Het spel eindigt meteen als een stapel bagagefiches LEEG is.
Dus, hoeveel buit kun je redden?
Kernpunten / Hoogtepunten van het spel
1. Een model in 3D – stevig materiaal
2. De katapult is tof voor elke speler, ongeacht de leeftijd.
Boeven wegschieten is grappig en tof!
3. De kinderen tegen de schurken
4. Een coöperatief spel, kan ook alleen gespeeld worden
5. Verrassings- en risico-elementen. Boeven zijn moeilijk te
voorspellen.
Ze onstnappen met de trein naar de stad en hebben het goud verstopt in de bagage van de passagiers! Spring op je postkoets en help Sam om het goud terug te vinden!
Verzamel meer bagage dan de bandieten en win zo het spel!
Aan het einde van het spel is alle bagage in de postkoets van jou en de bagage in de trein, is van de bandieten. In Kids Express speel je om de beurt.
Als je aan de beurt bent, volg je de twee onderstaande stappen:
– Stap 1: jouw kindfiguurtje bewegen OF met Sam schieten.
– Stap 2: 1 bagagefiche nemen op de plaats waar jouw kindfiguurtje staat en het effect van deze fiche toepassen. Het spel eindigt meteen als een stapel bagagefiches LEEG is.
Dus, hoeveel buit kun je redden?
Kernpunten / Hoogtepunten van het spel
1. Een model in 3D – stevig materiaal
2. De katapult is tof voor elke speler, ongeacht de leeftijd.
Boeven wegschieten is grappig en tof!
3. De kinderen tegen de schurken
4. Een coöperatief spel, kan ook alleen gespeeld worden
5. Verrassings- en risico-elementen. Boeven zijn moeilijk te
voorspellen.